Laman blog Cekap Komputer kini telah berpindah ke http://blog.cekapkomputer.com anda boleh mendapatkan info-info dari Cekap Komputer di blog tersebut Photobucket Photobucket

Monday, November 17, 2008

Analisis Hasil keputusan "Forum untuk Cekapkomputer"


Akhirnya setelah membuat undian mengenai pembikinan sebuah forum untuk cekapkomputer,kita telah mendapat undian yang menambahkan lagi keinginan saya untuk membuat sebuah laman web cekapkomputer.com dilengkapi dengan sebuah forum komuniti.

Keputusan undian "Forum untuk Cekapkomputer"
Saya Sokong! 80% Memang patut.. 12% Saya ikut jer 1% Tak nak.. 5%

Mengikut undian diatas 80% dari pembaca di luar sana bersetuju untuk menubuhkan sebuah forum cekapkomputer.Dan terdapat juga 5% yang kurang bersetuju untuk menubuhkan forum ini.Bagi saya ini adalah hak individu untuk mengundi...sama juga dalam suasana lain ada yang menyokong sesetengah pihak dan ada juga tidak,jadi kita harus ambil positif dengan perkara ini..Namun saya bersyukur kebanyakan dari pembaca blog ini bersetuju dengan penubuhan forum ini.

Untuk makluman pembaca-pembaca sekalian,saya dalam proses membina sebuah laman web & berforum ...dan laman web tersebut akan dikenali sebagai Cekapkomputer.com ,buat masa ini laman web tersebut masih dalam pembinaan,nantikan kemunculannya!

p/s Saya ada sibuk sedikit kerana sedang menyiapkan laman web cekapkomputer.com tersebut...Diharapkan anda semua mendapat ilmu yang bermanfaat di cekapkomputer.blogspot.com ini.

0 comments: