Laman blog Cekap Komputer kini telah berpindah ke http://blog.cekapkomputer.com anda boleh mendapatkan info-info dari Cekap Komputer di blog tersebut Photobucket Photobucket

Thursday, August 28, 2008

Bukan Sekadar Anugerah...

Bagi saya anugerah yang kak eriyza beri kepada saya bukan hanya sebuah anugerah melalui post beliau baru2 ini,namun kepercayaan yang beliau berikan kepada blog cekap komputer membuatkan saya lebih bersemangat untuk mencari dan berkongsi ilmu dalam blog ini.

Saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada penulis blog http://eriyzaqistina.blogspot.com/ kerana menghargai blog ini cekapkomputer.blogspot.com.Dalam post beliau baru2 ini bertajuk
Anugerah Brilliant Weblog .
Kak Eriyza telah memberi anugerah kat blog cekap komputer ini.


Saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada kak eriyza serta pembaca2 blog cekap komputer...kedatangan anda semua telah menaikkan lagi traffik untuk blog ini....dari semasa ke semasa saya akan memberi lebih banyak info.Tentu banyak lagi yang saya perlu belajar disaat usia saya yang baru 19 tahun pada tahun ini.

Segala pandangan dan komen anda sila tinggalkan di dalam blog ini.untuk meningkatkan lagi mutu dan kualiti blog ini.Kita sama-sama belajar.

1 comments:

Anonymous said...

Taniah CekapKomputer. ;)