Laman blog Cekap Komputer kini telah berpindah ke http://blog.cekapkomputer.com anda boleh mendapatkan info-info dari Cekap Komputer di blog tersebut Photobucket Photobucket

Monday, February 02, 2009

Jom berkunjung ke cekapkomputer.com!!

Seperti yang dijanjikan pada 1/2/2009 akhirnya laman web cekapkomputer.com berjaya dibangunkan pada hari tersebut.Dari semasa ke semasa isi-isi di laman web tersebut akan ditambah untuk kebaikkan ahli-ahli semua.Namun anda boleh mendaftar akaun anda di laman web tersebut.
Laman web ini dilengkapi dengan sebuah forum,namun anda dikehendaki mendaftar dua akaun iaitu akaun untuk laman web dan akaun untuk forum ini.Ini kerana akaun untuk laman web dan forum ini menggunakan database yang berbeza,sebab mengapa anda perlu mendaftar ke kedua-dua akaun tersebut :

Laman web cekapkomputer :

  1. Membolehkan anda menghantar pautan Blog It anda(tertakluk kepada syarat yang telah ditetapkan).
  2. Membolehkan anda menggunakan ruangan muatturun(Dibuka kepada ahli yang telah mendaftar sahaja)
  3. perbagai lagi kemudahan dan kelebihan yang akan ditambah dari semasa ke semasa di dalam laman web tersebut..
Forum cekapkomputer :

  1. Membolehkan anda berkongsi pengetahuan dan pandangan anda di dalam forum tersebut.
  2. Pengunjung yang tidak mendaftar hanya boleh melihat dan membaca topik2 yang diutarakan tetapi tidak dapat membalas topik-topik tersebut.
  3. Terdapat ruangan-ruangan yang akan ditambah yang mana hanya ahli yang mendaftar sahaja akan dapat mengakses d dalam ruangan forum tersebut.

0 comments: