Laman blog Cekap Komputer kini telah berpindah ke http://blog.cekapkomputer.com anda boleh mendapatkan info-info dari Cekap Komputer di blog tersebut Photobucket Photobucket

Sunday, September 14, 2008

Forum untuk cekapkomputer ?


Untuk membolehkan kita berkongsi masalah dan berkongsi lebih banyak ilmu....saya ingin meminta pendapat dari anda semua.....perlukah saya membuat sebuah forum untuk cekapkomputer ini?Di dalam forum ini nanti,kita boleh berkongsi lebih banyak perkara serta masalah yang dihadapi dan banyak lagi perkara.
Banyak pembaca diluar sana menghantar email kepada saya dan bertanya masalah yang mereka hadapi mengenai komputer,ada yang saya tidak dapat balas email dan komen tersebut kerana sangat sibuk dan masa yang tidak mencukupi....jadi dengan adanya forum ini,anda boleh menyatakan masalah anda dan berkongsi ilmu komputer anda bersama-sama dengan saya dan pembaca2 lain.
Jadi sini saya ingin meminta pendapat anda semua.Undilah jika perlu forum ini diadakan.Kotak undian ada  disediakan di tepi blog ini.Undian ditutup 10/10/2008 ini.Harap Maklum. :)

0 comments: