Laman blog Cekap Komputer kini telah berpindah ke http://blog.cekapkomputer.com anda boleh mendapatkan info-info dari Cekap Komputer di blog tersebut Photobucket Photobucket

Monday, August 04, 2008

Komputer pada Masa Hadapan???

Tentu sekali kita tidak dapat bayangkan kemajuan teknologi yang kita akan kecapi pada masa hadapan.Jika kita lihat dunia IT pada masa kini jauh lebih canggih dari masa lalu...hehe...bayangkan sahaja harga sebuah komputer pada masa kini,jauh lebih murah dari awal penjualannya satu ketika dahulu...
Pada post kali ini ada beberapa gambar yang saya ingin kongsikan kepada anda semua,gambar-gambar ni memang menarik...Adakah ini teknologi masa akan datang?cuba korang lihat sendiri gambar2 dibawah ini.

Lihat dan fikirkan kecanggihan teknologi masa akan datang.



Dunia IT akan terus maju pada masa hadapan,banyak kemudahan yang kita boleh kecapi dengan adanya teknologi IT ini....jadi jangan biarkan diri kita ketinggalan.

SelamaT Hari Merdeka Malaysia!

3 comments:

Anonymous said...

From the beginning of computer era, The computer was very huge in size. It requires a big living room to accommodate and it was over heating. Then it becomes smaller day by day. Now the computer is in our pocket in the form of various objects. What form and size will be the next?

Anonymous said...

Komp semacam ni tak mustahil akan dikeluarkan...tapi harganya kita mampu beli tak?

p/s : admin harap kita blh tukar link.

mAmA cOmeL said...

aku pun mcm tk pecaye ad jg komputer cam ni.hmmm... biar aku fikirkan.